09 octubre 2006

AS RESPOSTAS CORRECTAS DO PRIMEIRO TEST


HISTORIA DO MUNDO CONTEMPORÁNEO. TEST.Capitalismo.Rev Agraria 9. X.06

1. As leis de "enclosures" ,a finais do s. XVIII na Gran Bretaña, orixinan... Unha modificación do sistema de propiedade da terra que impulsará, á vez, unha importante renovación técnica.
2.- Fronte ó modelo feudal de dominio compartido sobre a terra xurde, no marco do capitalismo contemporáneo... Un modelo de propiedade das terras que implica o libre uso e disposición das mesmas sen limitación algunha.
3.- Algúns dos avances técnicos propios da Revolución agraria son... A mecanización dos labores agrarios e o emprego de sistemas de cultivo intensivos (abandono do barbeito).
4.- Desamortización en España e "enclosures" en Gran Bretaña supuxeron...Unha transformación das formas de propiedade da terra que pasa a ser un ben privado e de mercado.
5.- Unha manifestación clave da introducción do capitalismo na agricultura do s. XVIII-XIX é... A dependencia respecto ós mecanismos de mercado, que é a quen vai destinada prioritariamen-te Á producción.
6.-As transformacións agrarias de finais do século XIX fixeron a esta actividade económica...Depender dun xeito crecente da producción industrial.
7.-Segundo algúns autores a relación que podemos estabrecer entre a transformación agraria de finais do s.XVIII e a I0 Revolución Industrial é... Que a primeira forma parte das precondicións que fixeron posible a segunda.
8.-Para o capitalismo clásico,o móbil que xustifica a actividade económica do indivíduos é...O afán de lucro.
9.-No capitalismo contemporáneo o desenvolvemento desigual (no nivel territorial)basease en...Unha división internacional do traballo que asigna a uns o papel de productor de materias primas e a outros o de productor de capitais e productos manufacturados.
10.-No modelo capitalista a actividade económica réxese según unha normas...Que forman parte da propia natureza da actividade económica.
11.-No pensamento capitalista de A. Smith o "soberano”, ou Estado... Non participa absolutamente en nada da vida económica.
12.-A reinversión sistemática dos beneficios...Asegura a transformación dos mesmos en capital.
13..-O feito de que os factores de producción teñan un precio nace de...A súa consideración como mercancías sometidas ás leis do mercado.
14. A teoría da “ dobre revolución” que defende Hobsbawm...Trata de explicar as orixes da época contemporánea como derivada dunha dobre transformación revolucionaria nos eidos económico(rev. industrial) e político(revs. francesa e americana)
15. No modelo social característico da Idade Contemporánea seus grupos sociais defínense... Atendendo a criterios económicos.
16.Para a ideoloxía liberal o poder político dos gobernantes debe partir ou derivar sempre... Da soberanía da nación ou pobo.
17. O grupo social que protagoniza os cambios fundamentais da época contemporánea é... A burguesía, urbana e industrial primordialmente.

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Era muy dificil y lioso para ser el primero...
Puf....

5:17 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Julián, una sugerencia: si no te exige mucho más esfuerzo, agradeceriamos que pusieras,aparte de lso examenes con respuesta, también los distractores para que así recordemos fielmente lo que habemos respondido.Gracias.
Por otra parte me parece buenísima la idea de este blog, es genial que el alumno pueda ver el examen desde casa, aportar opiniones e incluso ver sus notas antes de tiempo no estaría mal XD.

En cuanto al examen, el tiempo es un factore determinante en un examen, creo que nos tendrías que haber dejado más de 15 minutos,sobredtodo siendo el primer examen.
En mi opinión bastante complicado, incluso más que lsos de Mariano, que ya es decir jaja.
Pienso que a pesar de que cuenta bastante el examen tipo test no e shorientativo en cuanto a lo que el alumno a estudiado, uno qu eno haya estudiado puede sacar un diez y otro que haya ido estudiando día a día puede suspender fácilmente(como va a ser mi caso)

10:04 p. m.  
Blogger "er profe" said...

Anoto vuestros comentarios en lo referido a la presentación en el blog y en cuanto a lo del tiempo.
En cuanto a que no es orientativo de lo que has estudiado, ningún sistema lo es.En este aparentemente el azar puede ser determinante pero no lo es tanto (probad un día a responder sin leer, a ver que pasa). En cualquier caso, por esa razón hay otros 9 punto en juego a lo largo de cada evaluación que os permitan compensar un supuesto desastre en los test.
Y, de todos modos, no saqueis conclusiones apresuradas del primer test.

2:21 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Me han llegado noticias de que en E vas a repetir el examen x lo mal que salión en general, esperamos que hagas lo mismo en D que no creemos que nos haya salido mucho mejor.En mi opinión las preguntaseran bastante confusas y lso distractores actuaban muy bien de loq son XD, bueno en general nos salió mal, esperamos que esos nueve puntos que dices que estan en juego cobren vida en nuestras notas, claro que ningun examen o prueba puede medir lo que nos sacrificamos o estudiamos pero precisamente en mi opinión un test mide menos eso, pero de todas formas estan bien los test porque habrá gente que se le den bien y a los que no, por lo menos con un test de por medio adquieren noción de la misma lección para así ir encauzando ideas que entraran en el examen normal.

5:52 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home